Щоденник

Щоденник
Відсотки

вівторок, 24 грудня 2013 р.

Чим я завдячую тренінгу Intel-10

Навчилась працювати з блогами, з google документами. Корисним було вивчення формуючого оцінювання,що дає можливість застосовувати нові підходи до стимулювання навчання учнів. Удосконалила свої вміння роботи в Internet мережі, відкрила для себе велике коло необхідних сайтів для роботи, де я можу створювати, зберігати, переглядати потрібний мені матеріал.
Щиро вдячна, що потрапила на тренінг, вдячна організаторам тренінгу Intel-10 й та своїм тренерам Литвиненко Ользі Валентинівні та Аман Ірині Семенівні!!!

понеділок, 23 грудня 2013 р.

Модуль11.Рефлексія.
Ось і довгоочікуване завершення! Скільки нового і цікавого дізналась!
Треннг Інтел-10 запам'ятається  насиченим, цікавим,змістовним.
Дуже подобається результат роботи!

неділю, 22 грудня 2013 р.

 Модуль10.Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
  • обговорила з колегами те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
  • створила презентацію та інструкцію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів,
  • створила документ для фасилітації;
  • план впровадження теми у вигляді сторінки Google-сайту та організаційної діаграми, створеної засобами Bubble.us.,
  • переглянула наявність всіх елементів портфоліо, дещо додала,
  • переглянула Інтернет-ресурси з професійного розвитку вчителя математики.                                       

вівторок, 17 грудня 2013 р.

  Модуль9.Рефлексія.
     Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того,як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання-мотивація навчання та створення ситуації успіху.
      Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання,проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів,створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та інструмент для підсумкового оцінювання.
     Переглянула ще раз свій план та внесла зміни.

понеділок, 16 грудня 2013 р.

 Модуль8.Рефлексія.
     У цьому модулі дізналась про те,як можна викотистовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття,навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
    Презентували приклади учнівських робіт та внесли деякі зміни,обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оціювання,доопрацювала плани оцінювання.
    Створення системи оцінювання допоможе покращити навчальний процес. 

четвер, 12 грудня 2013 р.

Модуль7.Рефлексія.
    Працюючи над цим модулем,зрозуміла,як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання.
   Переробила вчительську презентацію(вставила скріншот до слайду,об'єкт SmartArt);створила Google-групи,учнівський буклет та вікі-статтю.
   Розглянула основні запитання для створення учнівської презентаціі,ознайомилась зі сервісами інтернету,які можуть допомогти розвивати вміння володіння навичками 21 століття.

пʼятницю, 6 грудня 2013 р.

Модуль6.Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені усвідомити,як можна ефективно використовувати Інтернет-комунікації
для покращення процесу навчання моїх учнів:
  • спільно збирати та ділитися колекціями гіперпосиланнь на веб-сайти,
  • ділитися своїми думками,ідеями та проектами з іншими,
  • створювати спільні вікі-статті та блоги,
  • ознайомлення з особливостями Інтернет-сервісів для співробітництва.
Виконала практичні завдання: взяла участь у педраді " Безпечне та відповідальне використання Інтернету",додавання посилань і зображень у вікі-середовищі,створення мережевого опитувальника,налаштування шаблону (макету) оформлення та додавання гаджетів у блозі.